keskiviikko 21. heinäkuuta 2010

Kohta loma alkaa

Muutama päivä on vielä töitä ja sitten lomalle. Olen jo ihan loman tarpeessa. Töissä on niin painostava ilmanala, kun ei ilmastointi riitä mulle asti. No en ole ainoa, joka "kärsii" kuten minä.
Koukuttamista on jatkettu. Puolet laukusta on valmiina. Muutama rivi illassaan tulee valmiiksi. Eilen illalla en jaksanut tehdä kuin pari riviä, olin ihan poikki. Silmät menivät väkisten kiinni.
Nyt odotan, että sauna lämpiää.
Eilen kävi kaivinkone pihassa, tasoitteli pari kohtaa ja teki valmiin "tien" jotta saan siihen tehtyä laatoille paikat.... Katsotaan milloin saan sen tehtyä. 15vee on laiskasti tehnyt puita. Siis halkonut niitä. Vielä olisi jäljellä 30-40 halkoa halkottavana. No tuossa iässä ei huvita tehdä mitään, kuin istua tietokoneen ääressä 12 tuntia ja aamuyöhön, sittenhän pitää nukkua iltapäivälle.
Huomenna aamulla torille aamukahville. Meillä on aamupalaveri torilla. Kivaa!
Harvoin tulee torilla käytyä. Kun se on siellä kaupungissa ja minä täällä maalla.
Nyt on lähdettävä saunaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti